iklaneka

Followers

Segala karya dalam BLOG ini adalah milik penuh Nuril Bahanudin dan penulis langsung TIDAK pernah memberi kebenaran kepada mana-mana penulis di blog lain untuk mengulang cetak karya di dalam blog ini untuk disiarkan di blog MEREKA, Jadi kepada penulis2 blog yang telah mengambil, menyalin, atau mencetaknya semula, diharaplah dapat MEMADAMKANnya daripada blog anda, sebelum sebarang tindakan undang-undang diambil kepada anda. Terima Kasih atas segala kerjasama yang telah diberikan.

Pageviews

Friday, August 8, 2014

Tukar Tajuk



Assalamualaikum... lama sangat tiada sebarang entry di blog ini. Lebih kurang 8 bulan saya kira blog ini terbiar sepi. Mungkin ramai tertanya-tanya kenapa ya? Jawapannya kekangan masa, kesibukan kerja dan ditambah pula dengan terlibat dalam kemalangan kira-kira 4 bulan lepas dan masih belum sembuh sepenuhnya kini... bertatih-tatih menulis kembali^_^

Untuk pengetahuan semua, setelah ambil kira, dan berfikir sedalam-dalamnya saya telah mengambil keputusan untuk menukar tajuk naskah saya yang ke-3 insya-ALLAH iaitu Cerita Serupa Kita kepada tajuk Kau Yang Tidak Diundang. Tajuk ini yang saya serahkan kepada penerbit (alhamdulillah sudah lulus pun penilaiannya) dan insya-ALLAH akan diterbitkan dengan tajuk yang baru menggunakan nama pena Nuril Bahanudin dan di bawah rumah penerbitan yang baru. Doa-doalah segala-galanya dilancarkan ALLAH. Segalanya saya akan umumkan kelak bila sudah mendapat surat Hitam dan Putihnya.

Terima kasih semua sebab tak jemu-jemu berkunjung ke laman kecil saya ni. Saya akan sambung pos sedikit lagi bab Novel Kau Yang Tak Diundang ke dalam blog ini.

3 comments:

Yusnida Tajudin said...

Alhamdulillah.. tahniah Nuril. Akhirnya, kerinduan pd karyamu akan berakhir jua. Biarlah bertatih semula pun..yg penting semangat tu tak pernah pudar..~ penanti setia karya2mu dik.

ida said...

Really miss your story Nuril! Excited sgt nak tunggu yr next novel ni. Kadang2 tu ulang balik baca novel 3 bulan utk lepaskan rindu kat cerita baru. Apa2 pun, all the best ye!

Nuril Bahanudin said...

Kak yusnida : Terima kasih... sebab semangat tak pernah pudarlah segala rasa tak seronok kuabaikan walaupun mood menulis pasang surut tapi demi minat tetap cuba digagahi juga...

Ida : Terima kasih ya, jenguk2 laman kecil saya ni... terharu saya... ^_^